niedziela, 9 grudnia 2012

Uszka Wigilijne

Jak wiadomo bez uszek nie ma Wigilii ,przynajmniej tak jest w mojej rodzinie,dlatego właśnie we wtorek postanowiłam zabrać się ostro do pracy.
Uszka robię z grzybów leśnych ,oraz pieczarek oczywiście rumienie cebulkę na masełku i wszystko razem mieszam.
Ciasto pierogowe robię bez jajek ale z dodatkiem masła ,ponieważ jest elastyczne i nie wysycha tak jak tradycyjne w których są jajka.
Uszek zrobiłam 340szt.i mam nadzieję że wystarczy dla całej rodzinki.
Polecam swoje usługi ,bardzo chętnie pomogę w wykonaniu tych pyszności.

SKŁADNIKI

CIASTO:,
3szklanki mąki pszennej
1 szklanka wrzątku
1 łyżka soli
1 łyżka margaryny lub masła
FARSZ:,
1 kg grzyby leśne
0.5 kg pieczarek
3 średnie cebule,
4 łyżki masła
Bułka tarta ok 2-3 łyżek
sól, pieprz, 

WYKONANIE:

  CIASTO:
Wszystkie składniki wymieszać dokładnie w misce na elastyczne ciasto.rozwałkować i wyciąć kółeczka (ja robiłam to literatką).Na każdym kółeczku rozłożyć porcje farszu zlepić .
FARSZ :Grzyby i pieczarki gotujemy 40min,odcedzamy ,mielimy,dodajemy zeszkloną na maśle cebule,bułkę tartą i przyprawy mieszamy.
 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz