wtorek, 30 kwietnia 2013

Ptasie mleczko

Witam
Postanowiłam dołączyć do akcji "ZASKOCZY WSZYSTKICH TROPIKALNYMI GALARETKAMI WINIARY" :)Zobaczcie co Mi z tego wyszło!!!!




SKŁADNIKI:
1 Kartonik mleka skondensowanego(500ml)
Galaretki:
*1 Pina Colada Winiary
*1 Pink Margarita Winiary
*1 Blue Curacao Winiary
*1 Mojito Winiary
*2 Galaretki Winiary(W moim przypadku truskawkowe)

WYKONANIE
Mleczko rozlewamy po równo do 4 szklanek i chłodzimy
Galaretki rozpuszczamy każdą w 1 szklance wrzątku i czekamy aż zacznie tężeć,wtedy po kolei wlewamy do wysokiego naczynia mleczko i dolewamy galaretkę miksując na najwyższych obrotach i tak postępujemy z każdym kolorem.
Każdą kolejną warstwę wylewamy do formy(u mnie forma silikonowa na babkę) UWAGA!!!lejemy po łyżce aby warstwy się nie zapadły.
Na wierzch wylewamy galaretki truskawkowe zrobione już według przepisu na opakowaniu.
Chłodzimy całą noc w lodówce
Polecam!!!!!!








1 komentarz:

  1. Wygląda pięknie, ale mnie osobiście kolor niebieski w jedzeniu odstrasza i wolę zamienić go na inną barwę;).

    OdpowiedzUsuń