wtorek, 12 lutego 2013

Placki z piekarnika

Przeglądając blogi innych kuchareczek natrafiłam na TEN właśnie przepis na placki z piekarnika,zaciekawił mnie i postanowiłam go wypróbować.
Mojej rodzince bardzo smakowały placuszki może i Wam posmakują Polecam!!

SKŁADNIKI:
5 dużych ziemniaków
1 jajko
2 ząbki czosnku
1 cebula
majeranek
vegeta
pieprz
olej około 2 łyżek (do posmarowania blaszki)
śmietana gęsta

WYKONANIE:
Ziemniaki ścieramy na tarce o grubych oczkach,cebulę kroimy w kostkę i dodajemy do ziemniaków,czosnek przeciskamy przez praskę i również dodajemy z przyprawami i jajkiem do ziemniaków,mieszamy.
Piekarnik nagrzewamy do 200'C blaszkę wykładamy papierem do pieczenia i smarujemy olejem
masę ziemniaczaną nakładamy łyżką na przygotowaną blaszkę i wsadzamy do nagrzanego piekarnika i pieczemy 25min.potem odwracamy i jeszcze 10min.pieczemy.
Podajemy gorące ze śmietaną.
Smacznego!!



1 komentarz:

  1. Rzeczywiście ciekawy przepis, też chętnie go wupróbuję! :)
    Pozdrawiam serdecznie oraz gratuluję ciekawego bloga. Chciałabym Cię zaprosić do dodania swojego bloga na listę Top Blogi na znajdzprzepisy.pl :)
    Przepraszam, że tutaj o tym piszę, ale nie znalazłam danych kontaktowych.

    OdpowiedzUsuń