poniedziałek, 14 stycznia 2013

Budyniowiec na kruchym spodzie

Z trzech przepisów,zrobiłam jeden i zobaczcie co z tego wyszło

SKŁADNIKI:
ciasto:
35 dkg.mąki pszennej
18 dkg.zimnego masła(u mnie była margaryna)
20 dkg.cukru
1 cukier waniliowy
2 jajka

Wszystko wsadzić do miski od miksera i wyrobić ciasto,będzie się lepić ale tak ma być
Przełożyć na  folię spożywczą(wysypaną delikatnie mąką) i wsadzić na 1/2godz. do lodówki.
Po tym czasie wyłożyć na blaszkę wysmarowaną masłem i wysypaną bułką tartą,
Równomiernie rozłożyć (Ja użyłam do tego szklanki i rozwałkowałam już na blaszce)

masa budyniowa:
1 L mleka
3 budynie waniliowe lub śmietankowe
1 łyżka mąki ziemniaczanej

Budynie ugotować zgodnie z opisem na opakowaniu,dodając mąkę ziemniaczaną
Gorący budyń wylać na ciasto,wsadzić do nagrzanego piekarnika 180'C i piec 40 min.
Po wystudzeniu polać polewą czekoladową





3 komentarze: