sobota, 12 stycznia 2013

Kokosanki

W sobotnie popołudnie naszła Nas ochota na coś słodkiego,mieliśmy tzw" Pypciora"więc musiało to być coś co szybko się robi i nie trzeba długo czekać żeby można było zjeść.
Wyszperałam przepis na kokosanki.

SKŁADNIKI:
2 jajka
25 dkg.wiórków kokosowych
10 dkg.cukru

WYKONANIE:

Jajka ubij z cukrem na puszystą masę,jak masa będzie już biała dodać wiórki kokosowe i wymieszać mikserem na wolnych obrotach.Odstawić na 15 min.po tym czasie wyłożyć blaszkę papierem do pieczenia i nakładać porcję ciasta łyżeczką (zostawiać 2cm odstępy)
Wsadzić do nagrzanego do 180'C piekarnika i piec 15-20 min.




3 komentarze:

  1. kokosanki zawsze mnie ratują, kiedy nie wiem, co słodkiego zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o nich zapomniałam,ale od dziś zagoszczą na nowo w mojej kuchni

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie proste i takie pyszne - a jednak właśnie zapomniane :) Dobrze czasem odkurzyć taki przepis!

    OdpowiedzUsuń