niedziela, 6 stycznia 2013

Pierogi ruskie

Wczorajszy obiad był pierogowy czyli ulubiony mojej córki :)
Moje dziecko uwielbia pierogi pod każdą postacią,akurat wczoraj zrobiłyśmy Ruskie,oczywiście po ugotowaniu musiały zostać podsmażone bo tak najlepiej smakują mojej rodzince :)
Zawsze robię z dużej porcji i zamrażam.

SKŁADNIKI (na około 150szt.)

Ciasto:
*3 szklanki mąki pszennej
*1 łyżka soli
*1 łyżka miękkiego masła lub margaryny
*1 szklanka wrzątku
(Na porcje 150szt.trzeba podwoić składniki na ciasto)

Wykonanie:
*Mąkę wsypać do miski dodać sól,masło,oraz wrzątek dokładnie wyrobić,rozwałkować,wyciąć kółeczka(ja zrobiłam to szklanką),nakładać dowolną ilość farszu i zlepiać dokładnie.

Farsz:
*75dkg-1kg sera białego chudy lub półtłusty
*1i1/2kg ugotowanych ziemniaków
*2 średnie cebule
*3-4 łyżki masła lub smalcu
*sól
*pieprz

Wykonanie:
*Ziemniaki i ser zmielić dodać zrumieniona na maśle cebulkę przyprawy i dokładnie wymieszać.
*Nakładać na wycięte kółeczka zlepiać i gotować do wypłynięcia.
*Podsmażyć jeśli lubimy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz